Всички полета са задължителни. Ако оставите празно поле, формуляра няма да се изпълни. Номера на тов. Ви можете да намерите в sms-a от Спиди. Попълването на всички полета ни помога да Ви обслужим по-бързо.
Връщане на поръчки
ФОРМУЛЯР ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
Без да задържаме Вашите средства. Бързо и точно.
Нашата мисия е да бъдем коректни и максимално удобни за нашите клиенти.
Прдлагаме 2 опции за връщане на парична сума:
★ Експресно възстановяване на паричната сума за 1 работен ден – Връщаме парите Ви веднага с куриер – при връщане oт Вас към нас с наложен платеж. Можете да получите сумата на следващия ден във всеки офис на Спиди
★ Връщане на сума по банкова сметка – превода се осъществява максимум до 14 работни дни
При връщане по банкова сметка – срокът за връщане на паричната сума е 14 работни дни (необходимо ни е време за банковите преводи), затова препоръчваме връщане с наложен платеж, при който получавате ПАРИТЕ СИ на следващия ден от куриерската фирма.
Имате следните опции при връщане:
Замяна за друг модел / размер – връщате за Ваша сметка
Издаване на ваучер за стойността – връщате за НАША сметка
Възстановяване на парична сума – връщате за Ваша сметка
Важно при връщане на парична сума! Когато връщате пратка към нас с наложен платеж, моля отбележете при куриера опцията “позволявам плащане с карта”. Никога не забранявайте тази опция. Ние плащаме на куриера парите за всички върнати пратки с карта, а той към Вас с наложен платеж.
Ако забраните тази опция, няма как да платим Вашата пратка и тя ще се върне в офиса на Спиди за уточнение.
Необходими и задължители документи за връщане на парична сума са: първичната оригинална товарителница (с която получихте) и бележката Пощенски паричен превод от Спиди (тя е със статут на касов бон). Само с тези документи можем да извършим коректна сторно операция по българското законодателство и те са ни нужни като основание за връщане на парична сума.
Пратката трябва да бъде с преглед. Пратки без тези товарителници няма да бъдат приети, тъй като няма как да извършим сторно операция и нямаме основание за възстановяване на паричната сума.
Връщането е за Ваша сметка с куриер по Ваш избор.
Важно! Всички такси по връщане, транзакции, % от наложения платеж на Вашата пратка са за куриерската фирма, която сте избрали. Вие избирате с кой куриер да върнете и кой е най-изгоден за Вас. Ние препоръчваме да върнете към нас от офис Спиди с наложен платеж. BoutiqueRoom не носи отговорност и не получава никаква част от комисиона, цените за доставка и % от наложения платеж на куриерските услуги при връщане. Моля, имайте предвид, че куриерът удържа около 1% от наложения платеж като такса транзакция която не е към BoutiqueRoom. Това е такса за превод на наложен платеж. Също така Speedy имат такса от 1% при плащане с карта. Всяка транзакция от куриерите се таксува заради банковите такси и те я удържат от нас и от Вас при получаването и връщането на пратката. Всички тези разходи за Вас и за нас отиват при куриерската фирма като посредник на услугата.
Можете да се възползвате от връщане в 14 дневен срок (пратката трябва да е получена при нас преди изтичане на 14 календарни дни).
Връщането на паричната сума е само след коректно попълнен формуляр с всички данни и запазени документи: Пощенски паричен превод (който изпълнява ролята на касов бон) и първичната товарителница (с която получихте).
Формулярът е задължителен, тъй като по закон ни е необходим официален документ удостоверяващ Вашето връщане.
Необходими и задължители документи за връщане на парична сума са: 1. първичната оригинална товарителница (с която получихте) и 2. бележката Пощенски паричен превод от Спиди (тя е със статут на касов бон). Само с тези документи можем да извършим коректна сторно операция по българското законодателство и те са ни нужни като основание за връщане на парична сума.
След изпращане на електронния формуляр, изчакайте да Ви върнем e-mail с код на замяната и точен адрес, на който да изпратите пратката.
За Ваше удобство: Можете да върнете за наша сметка ако изберете опция “Издаване на ваучер”. С нея ние поемаме транспорта на артикула. Ваучерът е за стойността на артикула, който можете да ползвате по всяко време в рамките на 3 мес.
Връщането е за сметка на клиента при опции: замяна за друг артикул или връщане на парична сума.
Пратки без предварително попълнен формуляр НЯМА ДА БЪДАТ ПРИЕМАНИ, тъй като трябва да имаме официално удостоверение с желание за връщане.
За контакт с отдел връщане и замяна:
office@boutiqueroom.bg или през социалните мрежи facebook и Инстаграм.
(моля, обърнете внимание на работното време на отдела, ако не получавате отговор, обърнете внимание дали не е събота или неделя или на часа, в който е изпратен формуляра. Колегите обработват формуляри всеки ден ДО 10:30 ч.)
Заявете замяна онлайн чрез формуляра.
Внимание – Вашата товарителница “паричен превод” е със статут на касов бон. За да заявите замяна трябва да пазите товарителницата ПАРИЧЕН ПРЕВОД, която да добавите в пратката, която искате да върнете. Пратки без товарителница “ПАРИЧЕН ПРЕВОД” няма да бъдат приети и ще бъдат върнати на куриера за уточнение, тъй като няма как да се извърши сторно операция.
ВАЖНО! Моля, внимавайте за вярно изписване на Вашия e-mail за кореспонденция.
При неточно изписан e-mail с грешна буква, точка и т.н няма да получите нашия e-mail с инструкции за връщане, замяна, ваучер или възстановяване на парична сума.
BoutiqueRoom boutique не носи отговорност при грешно въведен e-mail за кореспонденция.
Ако не получите e-mail отговор на Вашия формуляр “Замяна” в рамките на 24 работни часа (без събота и неделя), моля, пишете ни отново.
Моля, обърнете внимание, че събота и неделя са почивни дни за BOUTIQUEROOM Online отдел.
Всички Ваши формуляри и въпроси се обработват в първия работен ден. Формуляри замяна се обработват до 24 работни часа (3 работни дни).
Необходимо ни е време за да обработим Вашата информация. Благодарим за търпението!
Запознайте се с нашите условия за ВРЪЩАНЕ & ЗАМЯНА
Внимание! При доставка куриерът ще предостави товарителница “пощенски паричен превод”, която е със статут на КАСОВ БОН. В случай, че желаете замяна, пазете товарителницата, която е Вашия касов бон
за да важи опцията замяна / връщане трябва да пазите:
* товарителницата пощенски паричен превод (която по закон е със статут на касов бон)
Проверете e-mail-a, който посочвате за кореспонденция. Ако сте въвели грешен, няма как да се свържем с Вас.
* издаване на електронен ваучер за стойността
* връщане поради дефект
Онлайн бутик BoutiqueRoom Ви уведомява, че можете да замените (върнете) артикул в 14 дневен срок.
За да е валидна тази опция, потребителят задължително трябва да попълни формуляра в ляво и да пази товарителницата, с която е получил пратката.
Замени без попълнен формуляр не се приемат. Замени не се извършват по телефона, тъй като е необходимо да попълните всички данни и да изпратите към нас формуляра, който декларира Вашето желание за замяна.
Онлайн бутик BoutiqueRoom се задължава да обработи Вашия формуляр до 24 работни часа. На e-mail посочен от Вас ще получите точни насоки за връщане и адрес, на който да върнете артикула.
Разходите по връщането са за сметка на клиента.
Необходимо време за извършване на замяна / връщане на сума:
*При замяна на артикул, получавате новия (различен артикул или различен размер) до 4 работни дни от връщането. След получаване на Вашият артикул в централата (ден 2-ри от изпращането) ние обработваме документите и Ви изпращаме новия артикул на следвашия ден (ден 3). А Вие го получавате на по-следващия ден, т.е. ден 4.
Важи само за налични артикули. При неналичност на модел, доставката може да се забави. Нашите онлайн консултанти ще Ви уведомят за това.